kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 26 20:22:24 CEST 2023

Tam nejde o nějaký průměr za zimní měsíce. Provozují malý ostrovní systém
co napájí IT technologii a stane se, že 20 dnů po sobě  v zimě to nedá
vůbec nic.  5 procent je zbožné přání. Takže to běží z baterie, kterou to
vytluče. Přitom když svítí tak je baterka nabitá za půl dne. Když to má
běžet nepřetržitě, tak se musí brutálně předimenzovat výkon FW, nebo
baterie.

Je to úplně stejné, jako když si spousta lidí myslí, že v zimě bude FV
topit.

Ano, jsou rozdíly dle polohy - v zimě díky nadmořské výšce to mnohem lépe
funguje výše od 800 m. N. m kde to víc svítí než někde v dolíku...