Jednokanalovy 2.4GHz transmitter

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 26 14:19:55 CEST 2023

Dobrý den,

vezmu to od konce - modelářských přijímačá na 2.4Ghz je přehršel a každý
výrobce má vlastní přenosový protokol. Takže k jakému přijímači?

Od toho se odvílí zbytek. Existují nějaké multimoduly, co umějí mnoho
různých protokolů, ale i ty na vstupu očekávají PPM signál, takže zase nic
jako potenciometr.

Pokud bych měl takovéti nápady (a neměl potřebu se strefovat do konkrétního
přijímače), podíval bych se po konstrukcích s NRF24L01 (pro rozumný přenos
ideálně ve verzi s LNA a anténou), k tomu na obou stranách nějaký procesor
(třeba nějaké Arduino Pro Mini nebo cokoli jiného dle chuti) a dál už samá
pozitiva a sociální jistoty - co si napíšete, to tam bude.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: středa 26. července 2023 14:05
Předmět: Jednokanalovy 2.4GHz transmitter

Dobry den

potreboval bych nejaky jednokanalovy transmitter ktery by fungoval
proti modelarskemu receiveru na 2.4GHz . Jde mi o prenos plynoveho
kanalu forward-stop-reverse . Nejlip neco kam bych si mohl pripojit
vlastni potrenciometr a bylo to kompatibilni s temi modelarskymi
receivery 2.4GHz .

Nemate tip na neco takoveho ?

Zdravim