Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Středa Červenec 26 10:03:41 CEST 2023

Na štěstí už nic, teď už jsou tam mladší.
:-D
---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Záruba <swz na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 26. 7. 2023 9:58:39
Předmět: Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout
konzultaci?
"
Co byste potřeboval vědět? Modbus snad celkem ovládám.

Martin Záruba

Dne 26.7.2023 v 9:15 Jaroslav Kotlaba napsal(a):

" Připomněl jsem si dobu her a malin nezralých kdy se ve firmě co jsem tam
měl potěšení být zaměstnaný uvažovalo  o zavedení zařízení s protokolem
PROFIBUS do výroby.
Tak jsem začal hledat informace, potřeboval jsem mimo jiné nějakou krabičku
pro výrobu a servis co by se někam připojila a ukázala "DOBRÉ - ŠPATNÉ"
případně i co je špatné, kde ji koupit a za kolik..

Tak jsem dospěl k názoru, že o tom sice všichni mluví, ale nikdo tomu
nerozumí.

:-(