Tesla 4002A - color DVB-T2 :-)

Úterý Červenec 25 12:41:23 CEST 2023

Se obávám, tam něco problikne pokaždé. Displej napíše něco po zapnutí,
napřed no signal, pak out of range a až teprv když STB nabootuje a přepne
správně výstup HDMI (musel jsem ho nastavit na NTSC a 480i/60Hz), tak
naskočí obraz; ale bootuje i samotný displej.

SCART tam je, ale ovládací napětí se dá jednoduše vytáhnout z USB portu :-)
Už tam mám připojený zesilovač (takový ten malý modulek ve třídě D, výkon
má asi 3W a je to až až, na max už to nepobere reproduktor a zkresluje,
přestože není zrovna maličký).

Za tou dírou pro oko je schovaný set top box, je umístěný IR přijímačem
proti té díře, aby se dal ovládat dálkáčem.

Až mi přijde stupnice, dodělám tam nějakou zelenou LEDku.

Obě moje rádia Tesla Gavota tam mají taky zelenou LED, u jednoho to svítí z
boku na to magické oko, takže tam prosvítá přes jeho baňku, u druhého jsem
tam dal nějaký bílý molitan a LEDka svítí přes něj.

P.K.