Co su to a preco su tie pretoky?

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červenec 25 08:48:29 CEST 2023

Ano, to bude umět, ale jen pokud grid funguje. Jakmile vypadne, střídače
se vypnou.

Dodávku do sítě buď neřešíte, pak není portřeba proudová sonda a v menu
se nastaví, že není nebo se nepoužívá. Střídač prostě dodá, co může nebo
kolik mu v menu povolíte. Nebo hlídá přetok a pak dodá to, co je
spotřeba, pokud to dokáže a není to víc, než povolený výkon)

Takže jen na doplnění... Samostatně neumí fungovat jako ostrovní.
Nezkoušel jsem mu grid simulovat elektrocentrálou. Mám 2,8 kW centrálu
se střídačem (neběží synchronními otáčkami ale jen tak, jak je třeba).
Ta dává sinus, tak si myslím, že to střídač nemá jak rozlišit od gridu.

Martin Záruba