modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 24 10:32:00 CEST 2023

je to vnitrni jednotka pohozena na parapetu okna, aby to vubec
bezdratove dosahlo. svetlo veskery zadny.
nejdrive zapojim a zmerim tu ochranu a treba to nejak vyjde na tu
signalizaci + odepnuti li-ion.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65