osazovani u jlcpcb - soucastky co nemaji skladem

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Neděle Červenec 23 19:10:55 CEST 2023

zdravim,

chteli bychom si nechat osadit nejake DPS (rekneme 20-30 ks serii) u jlcpcb - z ekonomickych duvodu...
a take mozna proto, ze dana konstrukce je zamyslena jako open-source a mozna by si ji chteli vyrobit i dalsi, tak nam to prijde jako rozumna volba..
(jde o toto: https://maglab.fel.cvut.cz/open-cube/  zkusili bychom jen oboustranne osazeni SMT, through hole bychom dodelali sami..  jeste pracujeme na update designu)

vetsinu potrebnych soucastek zda se maji skladem, ale neco nee. u nich na webu nebo po forech jsem nenasel info, jak se to v tom pripade resi, jestli to jde, jak moc to zpozdi vyrobu apod..?
mam zkusenost pouze s allpcb, kde vsechny potrebne soucastky pro osazeni v podstate sami koupili u nejakeho cinskeho mousera a pak zbytky dodali i s osazenymi deskami
jestli to teda jsou schopni koupit a osadit nebo jak to probehne..?

jde mi treba o ADS1119, ten mají v seznamu, ale nemají na sklade, ma ho skladem treba Mouser...    jako ano, slo by tam dat neco jineho, ale nebude to clovek predelavat donekonecna podle stavu jejich skladu..

diky moc
v.