modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 23 18:10:19 CEST 2023

a-ha, já myslel na spotřebu o nějaký  ten řád menší. Proto se mi zdálo,
že ten dělič na vstupu bude "děsně žravej". Myslel jsem použít třeba
PIC16F15213, kterej má vlastní spotřebu někde kolem 1μA (jádro +
Low-Frequency Internal Oscillator) a při zapnutí ADC spotřeba vzroste o
další cca 3μA. Nejvíc to pokazí Fixed Voltage Reference, která si vezme
40μA. ale ADC a FVR se dají zapínat jen v čase měření, třeba jednou za
hodinu. Pracovní napětí 1,8-5,5V znamená, že ho připojím rovnou na tu
baterku.
https://ww1.microchip.com/downloads/aemDocuments/documents/MCU08/ProductDocuments/DataSheets/PIC16F15213-14-23-24-43-44-Microcontroller-Data-Sheet-40002195.pdf

Potíže budou s tím děličem, kterej by měl bejt tak 10k a to se mi zdá,
jako velkej proud, takže jsem přemejšlel nad jeho odpojováním. Ale
jestli počítáš na miliampéry, tak je to jedno.