modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Červenec 23 17:05:29 CEST 2023

Pardon. Ten GPIO-16 je nejlepší optřit jumperem. Když je na reset, uspava
se, když je na gnd, uspávání ten skript ignoruje. Už je to dlouho...

LLB

---------- Původní e-mail ----------
Od: Lukas Burda <burdal1 na post.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 23. 7. 2023 16:55:32
Předmět: Re: modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?
"
A ještě abych nekecal k tomu drátování. Je potřeba ještě propojit GPIO-16 s
resetem, aby se to probudilo ze sleep modu (některé ty WEMOS D1 mini to mají
jako pájecí propojku) a dál je vhodné na nějaký GPIO přiletovat jumper,
kterým skriptu oznámíte, že se to nemá uspávat - pro potřeby vývoje.

LB.

---------- Původní e-mail ----------