modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 23 11:05:55 CEST 2023

Ahoj,

to docela chápu, že zobrazuje až po stisku. V každém případě to měření
tu baterku celkem zatíží. Takže já bych do toho šel tak, že bych si
stvořil něco vlastního. Vlastně by to fungovalo tak, že se to jednou za
den připojí, změří napětí a pokud je OK, tak se to zase odpojí, pokud je
menší než XX tak to začne blikat.
Pochopitelně tam hrozí, že to začne blikat až budeš na dovolené a
vybliká ti to baterku do úplné smrti.

Jindra