Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Neděle Červenec 23 07:17:30 CEST 2023

Montérky proti tomu pomůžou? Myslím, že ten drát má dost velkou energii.
Když jsem drátěným kartáčem v rozbrušovačce sundával starou barvu z
plotu, měl jsem takovou tlustou huňatou mikinu a drátky z kartáče byly
až skoro skrz. A to byly tenčí, lehčí.

Anděl