cim nariedit smt pastu?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Červenec 22 20:38:00 CEST 2023

Taky jsem si tim prosel.
IPA, methoxypropanol jsou na 2 veci. Ty sice naredi pastu pro naneseni,
ale tim to konci.
Trochu pomuze pridat cerstvy flux, ja pouzil gelovy co mam pro servis.
Ale je to opravdu nouzovka bez zaruky kvality. Rozhodne ne na komponenty
s malou rozteci pinu. On ma totiz snad i ten cin nejak chemicky reagovat
na povrchu kulicek. (JPP)
Ale i tak vysledny povrch a kvalita smacivosti je v pr..li.
Pokusne jsem ho hodil ke zbytkum do smelcu-do pajeciho kelimku.
No to jsem si dal. Cin by sel, ale ty kourove a bublave efekty fluxu.
Nakonec sla pasta tam kam patrila od zacatku, do nebezpecneho odpadu.

JURP