Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červenec 22 14:44:26 CEST 2023

hezky den.
tak mohu potvrdit, ze tato nahoda s nastrelenym dratem funguje.
pri zacistovani neporadku krovinakem kolem zdi a dreveneho sloupku me
neco sakra slehlo zezadu pres lejtko. divny ze zezadu, asi jsem byl
nejak pootocenej.
krovinak nejak odpalkoval 40mm dlouhej a 0,8mm silnej zeleznej drat, asi
z vazani rostlin v zahone a nastrelil mi ho do lejtka. rekla mi to az
zena, ze ze me cedi krev. nastesti byl zahnutej a pulka sla primo a
druha zustalajen pod kuzi a kousek koukal. vzal jsem kleste a jak kdyz
si indian taha sip to vytahnul. myslel jsem puvodne, ze to je triska z
drevenyho sloupku a jen pod kuzi a on drat naprimo. chcili krve "jak" z
vola, nez se to zatahlo a najednou v poho. tak dirou 0,8mm  toho nemuze
moc vytict. hned jsem si vzpomel na kolegu Andela a ze mam kliku, ze
nakonec nepotrebuju pouzit nase zdravotnictvi :-).
od ted uz sekam jen v dlouhejch monterkach, prisaham :-).
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65