Co su to a preco su tie pretoky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 21 20:38:47 CEST 2023

Docela bych souhlasil. Ale zaráží mě, že mi to řekly 2 nezávislé
instalační firmy shodně.
Nemůže to ještě souviset s EGD kontra ČEZ distribuce?
Nevím, jestli do toho distributor může nějak kecat a vymínit si to v
podmínkách připojení.
Smlouvu s EGD zatím nemám, ale mám už od nich info, že je prý připravená
a odesílají mi ji.
Což prý může trvat až 7 dnů.
Takže nevím, jestli tam jsou nějaké dodatečné podmínky.

PL