Re: Chytrý RFID tag

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červenec 21 10:50:20 CEST 2023

Takže k tomu potřebuju ještě takový nahrávátko. No ok, zas tak drahý
nejni:-)

S tím jedním: často v nabídkách vidím něco jako
5 in 1: 4 CUID 1 T5577

Nevím co je CUID a co T5577 ale je správná domněnka, že jsou to 12 druhy
tagů a jednoho to umí 1 ks a druhého 4?

Poznámka: Mě jde o ty nejhloupější na 125 kHz

PH