Co su to a preco su tie pretoky?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 20 16:18:02 CEST 2023

No, ako som pisal, moja - zrejme nespravna - predstava bola, ze mam
votovoltaicke clanky, z ktorych nabijam baterie, a potom mam menic, ktory
pouziva tie baterie ako primarny zdroj (t.j. nie samotne fotovoltaicke
clanky), spolieha sa na ich kapacitu/prud, a ten je dimenzovany spolu aj s
menicom tak, ze s nim bez problemov funguje vsetok odber v dome, takze sa
moze bezpecne odpojit vonkajsia siet. Akonahle naboj na baterkach
poklesne, tak sa zase vonkajsia siet bezpecne pripoji a menic odpoji. V
takom pripade nehrozia ziadne pretoky, nie?

Mna cely tento solarny cirkus nezaujima, az do okamihu, ked to prestane byt
cirkus, takze zatial sa len prizeram a mam hlupe otazky.

wek