Co su to a preco su tie pretoky?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 20 13:54:54 CEST 2023

Aha, takze to nie je tak, ze mam solar s nahodnou produkciou, z toho
nabijane baterky, a z nich napajany menic, vsetko vhodne dimenzovane pre
odber domu.

Ale mam solar s nahodnou produkcou, potom mozno mam alebo nemam baterky v
podstate lubovolnej kapacity, a potom z nich (alebo teda priamo zo solaru)
napajam menic, ktory bud nie je dimenzovany pre odber domu alebo nema
vhodne dimenzovane baterky, alebo oboje.

Chapem, toto mi ako vysvetlenie staci, dakujem.

wek