Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 20 13:41:21 CEST 2023

To je velmi zajímavé, mně to podle blikání ledky spotřeby účtuje. Nevydržel jsem do poskočení číselníku, a kondík mám jen malý.
A blikala ti Lx  jeden z těch symbolů na displeji?
Budu to tedy muset vyzkoušet na více odběrových místech.
Lubor

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.07.2023 13:14
> Předmět: Re: Elektroměr

Ano, mezi fázemi....poprosil mě o to jeden diskuter z toho portálu, který jsem tu zmiňoval, diskutovalo se tam o stejném problému. Kond 16M tam byl mezi fázemi celý den, pamatuji si, že tam tekly přesně na desetinu 2A. Co se týče toho "stejnosměrného" napětí, jde o stav, když je zátěž na síť připojená za diodou (jen jedna půlvlna)...