wifi analyzer na mobilu

Středa Červenec 19 22:26:22 CEST 2023

Ale proč to vlastně řeším. Při instalaci se měnič Goodwe měl připojit na
wifinu. Dlouho mu to trvalo a nepovedlo se. Zkoušeli to několikrát a pak
to vzdali, že to mám zkusit sám. Mám tady od firmy Jon, co mi dělala
připojení na internet, nějaký router, který měl už dřív problém, když se
k němu mělo připojit víc zařízení. Syn tehdy řekl, že tyhle nejlevnější
routery, co k tomu dávají, tenhle problém mají. Připojil k němu kabelem
druhý router (kabel je prý v pohodě) a vytvořil si svojí síť. Oni to
tady zkoušeli jen na tu původní, ale v té době mi běžel jen jeden
počítač. Tvrdili, že může být slabý signál (podle mobilu asi -65 dB a to
myslím že je ještě dobré), nebo vadný wifi modul v měniči. Ta druhá síť
tady má -70 až -75 dB, o tu se ani nepokoušeli. Teď jsem z půdy natáh
koax, na obou koncích jsem asi z 10 cm sundal stínění. Dal jsem to k
anténce routeru, dole do lišty s kabely od panelů a u měniče mám asi -50
dB. Tak to zkusím i na tu druhou síť, snad se povede.

Anděl