Re: Komplexní transfigurace hvězda - trojújelník

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 19 20:52:54 CEST 2023

Já jsem to počítal jak na papíře, tak v pythonu pomocí sympy. Bez
takovýchto opičáren, jen integrací přes periodu u*i. Opravdu to vychází
jako reálná zátěž, + a -. Je to tím fázovým posunem 120 st. Mám k tomu i
obsáhlý teoretický rozbor, který by mohl pochopit každý, kdo ví co je to
určitý integrál. Pro právníka to bude stejně španělská vesnice.

Ono je to vysoce neintuitivní. Já tomu taky nevěřil.

Mrazík