wifi analyzer na mobilu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červenec 19 20:03:55 CEST 2023

Wifi Analyzer normálně v Play. Jen pozor u novějších verzí (tuším od 8 nebo 9) je potřeba si zapnout Developer menu a vypnout pomalejší měření signálu (tuším wifi throttling nebo tak nějak).

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, July 19, 2023 7:08 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: wifi analyzer na mobilu

Dobrý den,

můžete mi doporučit nějakou apku na wifi analyzér pro androida, který by skutečně v reálném čase ukazoval, jak se síla signálu mění? Mám dva, open source od VREM a pak jeden se stejným názvem, ale s reklamama. Oba po zapnutí změří sílu signálu párkrát a pak už na časovém grafu zobrazují rovnou čáru. U toho druhého jsem v nastavení našel položku Is disabled on this device a píšou tam, že od Androidu 8 je omezení na 4 scany za 2 minuty. Ale ať to zaškrtnu, nebo né, je to stejné. Kdysi (už je to pěkných pár let) mi syn ukazoval nějaké měření, kdy se mu to měnilo plynule. Nebo to snad někdo zakázal kvůli zatížení těch sítí (z jiných důvodů) a hledám zbytečně?

Anděl