wifi analyzer na mobilu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 19 19:27:23 CEST 2023

Používám open-source WiFiAnalyzer, VREM Software Development.
Tedy asi ten, co máte i Vy.
Když spustím Time Graph, tak udělá každých měření, ta měření na ose X je
čísluje.
A graf je živý. Nechal jsem ho jet 2 minuty, pak jsem s mobilem šel do
jiného patra
a čáry od jednotlivých AP se překreslily úplně jinak.

PL