Re: Elektroměr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 19 18:36:06 CEST 2023

Pokud to pan Otta pošle na ČOI, tak to je myslím ta správná destinace.
ČOI je snad u nás jediná instituce, které se ostatní organizace a
instituce bojí.
Sice by to teoreticky asi mělo mířit na ERÚ, ale to jsou čučkaři, které
si každý namaže na chleba.
Nicméně v kopii by bylo asi dobré poslat to i tam.

Pokud to pošlete, tak budiž Vám vzdávána čest a sláva.

Děkuji předem.
PL