pracka WIDL106

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Červenec 19 18:30:28 CEST 2023

Dobry den vsem

Resim zavadu F02 na teto pracce.

Del manualu je to chyba komunikace s tachogeneratorm.

Rozebral jsem jej a je jako novy, hridel pevna, neprotaci se, magnet
puvodni, odpor i stridave napeti jde az na desku a je v mezich dle
servisniho menu.

Bohuzel schema nemam, takze dale nevim jak postupovat.

Za novou desku chteji 5tKc, co je o malo mene nez nova parni pracka.

Zkousel jsem menit vsechny rele, kondiky,  cistit motor, kontakty i tacho.

Za zacatku to pri zdimani rychlost reguluje (alespon se zda, se je
nastup rychlosti), ale pri zdimani to toci v kratkych davkach na max az
do zastaveni o ohlaseni chyby.

Jak je ten tacho pripojen ? Primo pres odpory na AD prevodnik ?

Ma to smysl ji jeste opravovat ?

Deska je zde:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1800258.html

Dekuji