[Mech] Ako rozobrat cerpadlo

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Červenec 19 06:21:22 CEST 2023

Ta svodová impedance může být nelineární, je potřeba to měřit vysokým napětím. Tak si alespoň změřte proud který teče do kostry po připojení 230V. Pro jistotu dejte do série z měřákem i žárovku :-)
Lubor

> Od: "Ivan Kišš" <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 18.07.2023 22:50
> Předmět: Re: [Mech] Ako rozobrat cerpadlo

Tak som to zmeral. Megmet nemám, tak len multimerom.
 Hlavné vinutie 5,3ohm, pomocné 10,5ohm. Vinutia proti kostre 0. To sa mi
 zdá OK, aj keď s meraním motorov nemám žiadne skúsenosti. Predpokladám
 zapojenie ako obrázok v prílohe.

 Motor na fotke je vymontovaný z vodotesného plastového obalu. To na
 vysvetlenie tých neutesnených fastonov. Dnes som s tým bol v servise.
 Technik to vraj premeral a podľa neho to treba previnúť, čo je
 nerentabilné. Nechcel povedať ako to rozobrať. Ponúkol mi podbné
 čerpadlo za 150. Nejak ma nepresvedčil...