Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Červenec 19 06:16:54 CEST 2023

Periodu jsem změřil, jen jsem to ještě nepropočítal.
Takže nevím zda se účtuje i ten přetok, a nevím na 100% zda ta blikající ledka skutečně přímo inkrementuje nízké řády elektronického počítadla elektroměru.
Ale jalový výkon sdruženého spotřebiče se určitě započítává.
Co mi chybí abych mohl požádat o přezkoušení elektroměru je nějaký dokument který zapovídá účtovat jalový výkon.
Lubor

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 18.07.2023 21:33
> Předmět: Re: Elektroměr

Rozumím tomu správně, že jste potvrdil hned 2 negativní informace?
 Tedy že skutečně platí účtování po fázích a nějaká suma je nezajímá.
 A navíc že jste měřil spotřebu, i když tam měla téct čistá (nebo skoro čistá) jalovina?
 Škoda, že jste nezměřil periodu blikání LED, aby se dala spočítat naměřené "spotřeba".

 Díky za pokus.
 PL

Dne 18.7.2023 v 10:52 Lubor Otta napsal(a):To mně nenapadlo že to je certifikát.
Večer ho prohlédnu znovu.
Dnes ráno nikdo nebyl doma, tak jsem cvičně připojil kondík 3uF postupně na všechna združená napětí, a postupně se tak rozblikaly všechny Lx
Podle četnosti blikání indikační ledky to účtovalo, nevydržel jsem čekat až poskočí i číslo na počítadle.
Lubor