[Mech] Ako rozobrat cerpadlo

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Červenec 17 15:11:57 CEST 2023

Pri ponornych cerpadlach pozor - niektore motory maju vnutri naliaty olej,
ktory pri styku s vodou meni konzistenciu na "zelatinu".
je to ochrana pred zahumusenim vody olejom a olej sa pouziva na chladenie
motora s odvodom cez plast motora.
spoje byvaju 3-6 skrutkami + nejake o-kruzky
Su zo trany vyvodov nejake skrutky, alebo napr. 1 skrutka ( na naliatie
oleja )
vyvody vodicov nevyzeru s utesnenym prestupom...

Dodo

po 17. 7. 2023 o 13:14 Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk> napísal(a):