BLE sniffer

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Červenec 16 21:04:00 CEST 2023

Ja mozem postnut len co mam v bookmarkoch. Je to relativne nove, a asi nie
je sw pod Linuxom. Su tam 3 cipy, takze sleduje vsetky 3 adv. kanaly.
Zatial s tym vsak osobne skusenosti nemam.
WCH BLE analyzer Pro
https://vi.aliexpress.com/item/1005004894101176.html
https://www.wch-ic.com/downloads/WCH_BLEAnalyzer_zip.html

S.T.