kviz na piatok: EMC testovanie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 16 17:19:54 CEST 2023

S první částí nesouhlasím (že je dobře 1000x zbytečný šroubovák).

S druhou celkem ano. Když jsem prolítl ten program "Nová zelená
úsporám", tak jsem i sem napsal, že je to ukázkový případ transferu
peněz od chudých k bohatým.

Takže kdyby byla možnost obě strany problému zrušit, budu jedině pro.
A tradičně volím strany, které mají co nejmenší tendenci k podpoře
podobných věcí.

Těmi oběma stranami jsem myslel na jedné straně přestat platit
za emisní povolenky, a na druhé straně přestat rozhazovat dotace.
Pokud ale jednu stranu zrušit neumím, a naopak zde přituhuje,
tak se jako produkt evolučního vývoje přizpůsobím situaci.
I když zrovna v oblasti soláru bych do něho šel i bez dotace,
protože je to moje hobby.

PL