IR2120

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 16 13:21:15 CEST 2023

Nemusí mít totožný potenciál, uvbitř je LevelShifter, ale né tak odolný jako u horního tranzistoru.
Zaručují přípustný offset  :
VSSLogic supply offset voltage VCC - 25 VCC + 0.3Lubor

> Od: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
> Komu: "Martin Zaruba" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.07.2023 11:12
> Předmět: IR2120

Dvojitý  budič mosfet IR2110(S)-IR2113(S) Datasheet-500V/600V high-side and low-side gate driver IC with shutdown (infineon.com) <https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-IR2110-DataSheet-v01_00-EN.pdf?fileId=5546d462533600a4015355c80333167e>
má ovládací vstupy a pak výstup pro horní tranzistor HO a jeho napájení Vs a Vb a výstup pro dolní tranzistor LO a jeho napájení COM a Vcc. Ve všech zapojeních jsem našel COM spojen se zemí ovládání Vss. Ale je to nutné? Mě by se to velmi hodilo, kdyby to nebylo nutné, ale z DS to nevyplývá nebo jsem něco přehlédl. Není obdélníček VDD/VCC LEVEL SHIFT ve skutečnosti nějaký optočlen a oba budiče mohou být polvoucí?
-- Martin Záruba