IR2120

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červenec 16 11:12:05 CEST 2023

Dvojitý  budič mosfet IR2110(S)-IR2113(S) Datasheet-500V/600V high-side
and low-side gate driver IC with shutdown (infineon.com)
<https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-IR2110-DataSheet-v01_00-EN.pdf?fileId=5546d462533600a4015355c80333167e>

má ovládací vstupy a pak výstup pro horní tranzistor HO a jeho napájení
Vs a Vb a výstup pro dolní tranzistor LO a jeho napájení COM a Vcc. Ve
všech zapojeních jsem našel COM spojen se zemí ovládání Vss. Ale je to
nutné? Mě by se to velmi hodilo, kdyby to nebylo nutné, ale z DS to
nevyplývá nebo jsem něco přehlédl. Není obdélníček VDD/VCC LEVEL SHIFT
ve skutečnosti nějaký optočlen a oba budiče mohou být polvoucí?

--

Martin Záruba