Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Ales Filip nostromo na khnet.info
Sobota Červenec 15 22:34:02 CEST 2023

Dobrý den,

Tohle jsem jen tak pro zajímavost koupil, vyzkoušel, zjistil, že to na
první pokus nefunguje. Odložil jsem to, že se k tomu ještě vrátím.
Křivka z toho byla úplně náhodná,  a EKG ani v nejmenším nepřipomínala.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora