Re: Vodoměr s dálkovým odečtem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 15 22:11:24 CEST 2023

Mno dá se k tomu přistoupit různě. Asi se jedná o wM-bus od TI
https://www.ti.com/tool/TIDC-WMBUS-169MHZ

Nejvíc se mi líbí čtení pomocí SDR, ale je to nejvíc fuzzy. Třeba v
Budapešti to frčí:
https://www.rtl-sdr.com/decoding-public-utility-meters-with-an-rtl-sdr/

Ale neboj, nejsi v tom sám, dej si do googlu "utility meter 169MHz" nebo
tak něco.