kviz na piatok: EMC testovanie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 15 22:09:55 CEST 2023

Protože jsem podobnou odpověď čekal, tak jsem tam raději rovnou
explicitně napsal,
že reálný efekt rozhodně nečekám po prvním hopu.
To u základního výzkumu asi není reálné.

Ale už i ten základní výzkum by měl (podle mě) mít vizi, která by měla
jasně říct,
co bude potenciálním reálným přínosem do budoucna. Tedy co bude někdy
v budoucnu očekávaným přínosem pro platící lidi.
Pokud to ten autor výzkumu neví (a tedy nemůže říct) - tak proč tedy ten
výzkum
rozjíždí? Pro pohlazení svého ega? Pro ověření toho, co teoreticky
spočítal, tak
aby se ujistil, že ve výpočtech neudělal chybu?

Co bude přínosem pro výzkumníky, v tom asi vizi mají. Prachy, práci pro
prestižního
zaměstnavatele a na konci třeba nějaký ten balík norských korun.
Ale to zajímá je, ty výzkumníky. Ne nás, platící zákazníky.

PL