kviz na piatok: EMC testovanie

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Červenec 15 14:54:53 CEST 2023

ano ako vravis, prilis malo elektriky :-)
Zaujimavejsi bol ale iny test. Spinany napajaci zdroj, profesionalny
vyrobca, vsetky nalepky. Test na vypadky v sieti. 1-sekundovy pokles
napatia v sieti skoro az na nulu nic
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/emc_testing/voltage%20dips.png
ale takyto 0% "pokles"
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/emc_testing/voltage%20dips2.png viedol
vzdy ku kompletnemu restartu zdroja a nasledne celeho zariadenia.
Rozmyslam preco. Je to spinany zdroj, na vstupe je usmernovac a kondenzator.
b.