BlueGEO

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 13 22:21:24 CEST 2023

Maják... teď trochu studuji BLE (viz jiné vlakno) a píše se tam, že funkci
maják neumí mobili přečíst.

https://novelbits.io/bluetooth-low-energy-ble-complete-guide/

"V současné době chybí podpora chytrých telefonů pro Bluetooth majáky,
takže implementace v reálném světě jsou minimální".

Ale jak to doopravdy je nevím.