BT HC-05

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 13 15:35:15 CEST 2023

Posílám nějaká data (RAW). Ale může se trošku lišit mezitím než jsem v
telefonu típnul obrazovku mezi aplikacemi. Ale u druhého případu to
asi bude OK, protože jsem to típal večer až když byla tma.

0xE102100253A001 84BA8BA5F748227DB39EB1F5AE6D84
Bat     Power   Yield Today     Current     Load    State
13.39V  4W      10Wh            0.2A        0.0A    Bulk

0xE102100253A001 662E8B0B5DB7E7086F46AC644D5F0F
Bat     Power   Yield Today     Current     Load    State
13.33V  0W      120Wh           0.0A        0.0A    Off

Jinak nějaké ty odkazy:
https://github.com/birdie1/victron
https://github.com/keshavdv/victron-ble

Pak mám ještě odkazy na nějaká fora, ale tam je nutné se tím
prohrabat. To na gitbuhu by snad mohlo fungovat (mohu večer vyzkoušet
ten první odkaz).