Fwd: Re: [komercia] Kniha o programovacom jazyku C

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Červenec 13 15:15:24 CEST 2023

Já vidím jen ty vaše 3 první řádky:
Product    Solutions    Open Source    Pricing       Search or jump to... Sign in Sign up
Kizarm /CubicSplines Public        Notifications       Fork      Star
Code    Issues    Pull requests    Actions    Projects    Security    Insights

a pak ještě řádek
© 2023 GitHub, Inc.    Terms    Privacy    Security    Status    Docs    Contact GitHub    Pricing    API    Training    Blog    About

To je všechno.
Ale dle rady p. Labaje jsem stáhnul celý ZIP.

P.