Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 13 15:14:05 CEST 2023

Spočítat to umím taky. Mně jde o to měřením potvrdit závadnou konfiguraci elektroměru, a zda začne blikat to Lx v odpovídající pozici.
A bylo by dobré když totéž ověří někdo se 4-kvadrantovým elektroměrem, ten nemám.
Ten kondík je jednoduchý a jistý za všech okolností, test s motorem na prázdno by musel ještě být doplněn připojením regulačního transformátoru na jednu fázi.
Lubor

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 13.07.2023 13:50
> Předmět: Re: Elektroměr

Ty kondy zkoušet nemusíte. To se dá spočítat, hned se do toho pustím.
 Ten "dědek" byl míněn obecně jako sousedi co řežou dřevo celý den, nemám
 kde to vyzkoušet, ale přemýšlel jsem o tom a právě u té cirkulárky to
 může být podstatné. Má velký motor a problém bude právě chod naprázdno.
 Když se to zatíží, nebude to asi tak patrné. Naprázdno ano, síť je tvrdý
 zdroj a činný odpor 5kW motoru bude malý, to by chtělo změřit.