Fwd: Re: [komercia] Kniha o programovacom jazyku C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:39:23 CEST 2023

Mně to taky nešlo nějak normálně stáhnout přímo odkazem na ten daný soubor.
Tak jsem na to šel jako obvykle: jít o patro níž (tj. na úroveň
Kizarm/CubicSplines) a tam Code-Download ZIP.
Tím on stáhne v ZIPu celý adresář, v něm už je to PDF normálně funkční
(v mém případě ve Foxit Readeru).

PL