Fwd: Re: [komercia] Kniha o programovacom jazyku C

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:17:57 CEST 2023

No ale to pdf je fakt divné. Je to generované pomocí doxygen jako latex
a pak make. Sice to skončilo chybou, ale pdf šlo načíst a vypadalo
normálně, tak jsem to nechal být a vrtat se v tom už nebudu, latex je
pakárna.
Pokud si to chcete opravdu přečíst, je lépe si to naklonovat celé gitem
a pustit na to doxygen. HTML je hezčí na obrazovce a bude aktuální, to
pdf už nechám tak jak je.

Mrazík