Fwd: Re: [komercia] Kniha o programovacom jazyku C

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:08:55 CEST 2023

M. Hanek a J. Fucik:
Stažení RAW jsem dřív vidíval, teď tam není, na stránce jsou jen 4 řádky různých nadpisů a hlaviček a od místa, kde už asi má začít obsah souboru, není nic.
Tak jsem ten odkaz na pdf stáhnul wgetem, jenže tam je ten bordel zřejmě doplněný githubem a neslučitelný s pdf.
Zapnul jsem si chybovou konzoli a odkaz s tím "pdf" mi vygeneruje kolem 200 chyb a varování.
Tak nic, nebudem to řešit, Github zřejmě nasadil "moderní" verzi webu plnou cool vlastností a výsledek se dostavil.

P.