Re: Elektroměr

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červenec 13 13:38:17 CEST 2023

To že jsou zákony takto k dispozici je obrovská výhoda. Kdykoli jsem měl
spor s nějakým úřadem (pár jich bylo, hlavně v souvislosti se stavbou RD)
tak stačilo tomu věnovat víkend a v pondělí jsem byl chytřejší než
příslušni úředníci. Oni totiž ty zákony nečtou, mají pro svou agendu
metodické předpisy, které ale zdaleka neřeší všechny situace. No a ty moje
situace byly vždycky trochu mimo jejich zavedených obvyklých postupu.