BT HC-05

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 13 13:13:24 CEST 2023

No to jsem si zase dal úkol vyčíst data z MPPT pomocí BLE... Dost v tom
plavu, protože protokol není zdokumentovan a nějak se není čeho chytit.
Nacházím jenom utrzkovite informace a pár .py scriptu, v kterých se
nevyznám.

Hraji si s tím na Linuxu (OrangePi) a na mobilu (BLE Scanner, nRF Connect).
A nějak nemohu přijít na to jak z toho cokoliv vyčíst. Jediný co je jasné
je popis zařízení "SmartSolar xxx". Jedná se o MPPT Victron (typ asi 100/75
teď z hlavy nevim).

Jaký rozdíl je mezi RAW a pak tím co vyplivne software v telefonu nebo i
prikaz gatt (characteristic) v Linuxu jako několik UUID a hodnoty? Je to
nějak sifrovano?

RAW mi ukáže něco (priloha) jehož poslední řádek je název zařízení
(0x53D6... coz je SmartSolar atd). Prostredni radek se meni takze
predpokladam, ze v nem bude to co potrebuji (zakladni info o napeti atd.).
To by mohlo potvrzovat i to, že aplikace v telefonu od Victronu ukazuje
základní info bez dalšího prokliku a "connect".

Asi to chce nastudovat základy BLE...