Re: Elektroměr

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 13 12:37:43 CEST 2023

Ke skoro každému zákonu se dá koupit Komentář, kde je rozebráno, co chtěl
autor zákonem říci. Když se manželka před lety učila na advokátní zkoušky,
zjistil jsem, že komentář je obvykle kniha 5x -20x tlustší, než zákon.

Pro srovnání:
Občanský zákoník: https://www.megaknihy.cz/nezarazeno/3817480-u.html
Komentář: https://www.beck.cz/obcansky-zakonik-komentar-2-vydani

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby