Re: Li akumulátor 9V

Čtvrtek Červenec 13 09:55:06 CEST 2023

Ano, to je ono. Ekologicky je to samozřejmě peklo, to pouzdro je navíc
hliníková trubička.

Jasně, že by se to mělo vyhodit třeba do elektroodpadu, ale kolik lidí to
udělá? Žádná zvláštní sběrná místa to nemá. Jen IQOS prodává svoji verzi a
po použití jim to můžete přinést zpět k recyklaci (resp. jim asi můžete
přinést všechna vysloužilá zařízení iqos).

P.K.

čt 13. 7. 2023 v 9:11 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>