Re: Elektroměr

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 09:24:17 CEST 2023

Máte tyto údaje dostatečně ověřeny ?
Já mám jen jednu fázi, takže nemůžu měřit, ale zajímalo by mě kolik to
zhruba udělá třeba když si děda řeže hodinku dříví na cirkulárce (avg.
~1kW) a síť je rozvážená na maximu, které připouští norma (nebo smluvní
podmínky). Pokud to bude rozdíl 0.1Wh tak nemá cenu se tím zabývat, ale
pokud to budou desítky či dokonce stovky Wh, je to na pováženou.

Je okurková sezóna, tak jsem myslel vypustit to do světa, protože to
zásadně mění způsob měření odběru elektrické energie a asi o tom zatím
nikdo kromě dodavetelů moc neví. Takhle za chvíli budeme platit i jalovinu.
Nerad bych ze sebe dělal úplného blbce.

Mrazík