Re: Elektroměr

Čtvrtek Červenec 13 06:26:47 CEST 2023

Neni vhodna doba uz prejit na DC distribuci? Hodne veci by se
zjednodusilo, min dratu, jednoduche mereni, odpadly by faze, jaloviny a
dalsi voloviny, ve zdrojich by se usetrilo za diody, panely by se pres
jednoduche MPPT pripojily naprimo...

On to Krizik myslel dobre ale melo se pockat na vynalez IGBT a pak to
teprve kvalifikovane rozhodnout :-P