c: modf (xc8 microchip)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červenec 12 10:03:27 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

ja si myslim, ze to pojde spravit aj cistymi integermi, netreba na to
urcite float ani double. A nasobenie konstantou 0,0625 je nejaka
mocnina 1 / 2ˇn. Takze zase len nasobenie dvoch integerov plus
pretecenie. Len si treba na to sadnut a skontrolovat manualne tie
rozsahy integerov... Ja mam takto osetreny ADC prevod v teplomeri s
MCP9700 a mam to v 2,5kW pamati. A to si myslim, ze PRO verzia by to
dala pod 2kW. Momentalne to ma nastavenu optimalizaciu na O2, max. co
da free verzia XC8 2.41. Ano a snazim sa fungovat na starych cipoch s
2kW a 4kW. Na jednoduchy teplomer to podla mna staci. Ale chce to
pouzivat rozne triky a ohybaky.

Este by som sa rad spytal, ako funguje teraz support Microchipu, lebo
som pisal cez ten ich formular tusim minuly tyzden a do dnes nemam
odpoved. (Asi preto, ze som napisal, ze som hobbyist.) V minulosti
boli velmi rychly a promptny, ale to bol mail priamo na support xc8.

A.

Je to "raketová věda" :) nevím, kdo vymyslel, že desetiny se u DS18B20 se
budou násobit konstantou 0,0625

Tím modf to pak trhám na celé číslo a desetiny a šup s tím do uint8_t

Míra