Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 11 17:17:23 CEST 2023

Díky za tip.
Podle parametrů docela fajn. A ta případně samodomo baterka zní lákavě.
Tuším ale problém s hlučností.
Viděl jsem Deye měnič u kamaráda. A v něm furt jel dost hlučný větrák.

Mimochodem u toho kamaráda instalaci dělala firma Malina.
Měli to naštěstí prakticky celé dodané, jen bez revize.
Tak revizi si sehnali a zaplatili sami.
A teď s napětím očekávají, jestli jim Malina vystaví papír o předání.
Což podmiňuje doplacením nějakých peněz, obsahujících například i revizi.

PL